ŠALEŠKA CESTA 3
03 8981-922

Mladinski center Velenje

Mednarodna izmenjava: JAZ SEM PROSTOVOLJEC IV

In prišel je čas ko smo se zavedali, da skupaj ostajamo le še 2 dni.
Ker je danes ponedeljek imamo za pripravo jutrišnjega ozaveščanja le še par uric. Po zajtrku so nam predstavili  youthpass  no za tem pa smo dobili obisk. Prišla je gospodična ki je kot kaže prepotovala veliko. Gospodična z imenom barbara nam je predstavila kako poceni lahko potujemo po Aziji, Evropi in Afriki. Sledilo je kosilo po kosilu nekaj počitka nato pa zopet priprave za zadnji dan. Zvečer se z avtobusom odpeljem na večerjo. Ko pridemo do turistične kmetije,kjer nas zelo lepo sprejmejo, nato pa pričnemo v tradicionalno slovensko večerjo. Po večerji nam večer popestri tudi kurent o katerem smo izvedeli veliko in kakšen je pravzaprav njegov pomen. Predstavitev Slovenije se počasi zaključi in se vrnemo v hostel v katerem se še malo podružimo ter pripravimo stvari za jutrišnje ozaveščanje v mestu.

Torek je dan ki smo se ga vsi veselili . Odpravimo se na zajtrk po zajtrku pa naredimo še zadnje obveznosti ter se odpravimo proti  mestu kjer smo ozaveščali ljudi in dobili ogromno reakcij. Odpravim se proti jezeru kjer nas pričaka kosilo. Po kosilu se sprehodimo do muzeja premogovništva nad katerim smo bili več kod le navdušeni. To da se spustimo več kot sto metrov pod zemljo in nam prikažejo kako je delo potekalo včasih je bilo za vse nas nekaj novega in neverjetnega. Po izhodu se odpravimo na letni kino, kjer smo imeli družabne in športne igre. Imeli smo se čudovito saj smo se zabavali,jedli,pili …Ampak občutek da smo zadnji dan skupaj nas je kar malo žalostil. Zvečer se odpravimo v hostel kjer se podružimo do poznih ur. In prišel je dan odhoda, nekateri se odpravijo zjutraj,nekateri malo za njimi,no mi pa smo se odpravili zadnji. Slovo od vseh je bilo težko,še posebej od tistih prijateljev kateri smo se zares dobro razumeli in preživeli veliko časa skupaj. Seveda nam ne preostane nič drugega kot da se poslovimo in povemo drug drugemu še zadnjič lepe besede. Priznam da slovo je bilo težko, ampak vem da sem dobila in spoznala ogromno novih prijateljev katere bom v prihodnosti zagotovo še kdaj obiskala :)

Pa pojdimo nazaj v realnost…